viktiga frågor

åter igen blir man påmind om att livet är till låns för ett litet tag. en vännina till mig har fått diagnosen bröstcancer:( knappt 40 år 2 barn! vilka tankar går i hennes hjärna nu? vad har vi att klaga över? varför glädjs vi inte åt det som ÄR omkring oss. vi skall alltid glädjas och vara nöjda! skall det alltid bli/vara bättre? ja så sant så sant! det hinner man inte vara nöjd! för man skall slltid springa för att nå något mål. vilket mål igentligen. vi skall gå på högvarav men för det vi redan har inte det vi alltid tycks sträva för. vad? då? aaaa, jag hoppas vänninan övervinner denna sjukdom.

Kommentarer:

1 Mikael:

Hej, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från Mikael

Svar: Hej MikaelJag är inte så duktig på detta, vill du att jag skall titta på ditt modeforum kan jag göra inlägg om detta :)
Om det finns mode för alla så kan jag göra detta.
men du får förklara mer.
tackar vänligt
gia
gia

Kommentera här: