:) så härligt att se saker med det glada ögat :)

Hur har det gått på nationella provet tycker du ängel? Det var som jag trodde mamma, jag behövde dela!

Dela vad på provet? Nää mamma provet gick bra tycker jag  :) säger han men, jag gav en klasskompis en smörgås och en yoghurtdricka. Han hade inte med säg något. Min lilla ängel :) nu fick jag svar på vad jag gick och blev lite småirreterad på!!! Hade på morgonen diskussionen om hur mycket skall du ha med dig på nationella provet?? Så mycket äter du inte på frukost ens än gång??? Då på morgonen sa han, men mamma jag bara få det man vet aldrig???  Tänk om någon  klassen inte har med sig någonting! I mitt stilla sinne tänkte jag!! Jaha en till gia :) ta med ifall någon eller något behövs!! Men nu när jag kom på detta igen blir jag alldeles varm om hjärtat, mitt barn har empati och känner, det gör mig så lycklig :) jaaa vilken härlig dag.

Den andra pojken kom till mig på kvällen och viskade när de skulle äta varmamackor till kvällen :) snälla mamma jag ber dig gör till min vän också bara :) han är hungrig, snälla bara gör .)

 

Kommentera här: