Damm och klackar har yrat runt //dust and heels hasdelirious went around :)

Under tiden jag städat har pojken hittat sin mobil :) jag har satt på kaffe och sätter mig :) det har snöat ) alla i huset tog fram mobilen och tog kort :) nu skall det njutas av kaffe med choklad arom; ) jag fick nys om arom /smak kaffe när jag var aupair i Los Angeles för ja 100 år sedan :) vilken fasa när jag kom hem till Sverige!! Det fanns inte här! ! När det kom hit blev jag överlycklig; ) ååå köpte en härlig nyans pärlemo i eyeconsiler på kicks idag.  Jag använder detta på läpparna.  Tycker det är det perfekta att ha som läppstift  :) det klabbar inte och det håller; ) Tackar den fina rara expediten som hjälpte mig att hitta  det jag sökte :)  trevligt med glada människor; )
Nu kaffe :( mer kaffe.  Ooops klockan är 21.30 Ooops 

Meanwhile I cleaned the boy has found his mobile :)  I have put on coffee for me :) it has snowed  :) everyone in the house took out the cell phone and took pictures :) Now I'm going  enjoyed my coffee with  chocolate aromas ; ) I got got / taste of that coffee when I was aupair in Los Angeles sbout 100 years ago :) the horror when I came home to Sweden !! There were no such  here! ! When it arrived to Sweden I was overjoyed ; Oooh  bought a lovely shade of pearl in eyeconsiler on kicks today. I use this on the lips . Think it is perfect to have as lipstick :) it doesn't get mesdu and it keeps ; ) Thank the nice sweet women  who helped me to find what I was looking for :) nice with happy people ; )
Now coffee :) more coffee. Ooops time is 21:30
 
Snow :) yeah just little :) hahaha 
 
Eyeconsiler /lipstick :)
 
 

Kommentera här: