Tycker inte om att shoppa! Men ibland ett måste // Don´t enjoy shopping! but somtimes I have to :)

Nu är jag helt slut i huvudet har varit och shoppat!!! hjälp jag tycker inte om att gå i affärer!! Tackar internet och google för att det finns nät shopping :) men vissa saker kanske man skall handla i affär i ens närhet :) typ underkläder!! allt annat internet shopping tack. Hittat skor :) måste säga det är alltid viktigt att ha ett par riktigt höga klackar :) man vet aldrig när man behöver använda den som vapen :) hahhaha, Men allvarligt, titta de runt lite och jag tyckte inte det fanns något som föll mig i smak i vad som är mode, då kan jag inte köpa något!!!! jag handlar bara vart annat år, sliter ut allt jag har och få köpanytt, men vad gör jag nu då när jag inte hittar något? Skor skall vi inte prata om tyckte inte mycket va fint?? ååå jag har slitit ut skor och stävlar! det köper jag säkert bara vart fjärde år :) är ganska billigi drift tycker jag :) 
Jag hitta en liten blus också, Nu får jag verkligen inte shoppa mer. En top/blus, ett par skor och lite intimt. Nu får det räcka har inte råd med mer :)
Är tacksam för att jag mår lite bttre idag! ja att leva känns! Det jag alltid vill komma ihåg är känslan man har när man börja må bättre, den känslan är härlig, det vill jag komma ihåg när man blir deppig ibland. 
ÖNSKAR ALLA GLÄDJE
 

Now I'm completely out of my head has been shopping !!! help I do not like to go into Shopping !! Thank internet and Google for the existence of network shopping :) but some things maybe you should buy close to you :) type underwear !! all other Internet shopping, thanks. Found a par of shoes :) must say it is always important to have a couple of really high heels :) you never know when you need to use it as a weapon :) hahhaha, But seriously, I look around a little bit and I did not think it was something that seemed to me the taste of what is fashion, then I can not buy anything !!!! I shop only every other year, uses all clothes and shoes until I have and buy new, but what do I do now then when I do not find something? Shoes should we not talk about did not se much Iliked  huh ?? yyyy I have worn out shoes and boots. I probably just buy every four years :) is quite chip deal :), I think :)
I find a small blouse too, Now I do not really shop more. A top / blouse, a pair of shoes and little intimate. Now that's enough not afford more :)Am grateful that I feel a little better today! yes to live is to feel! What I always want to remember is the feeling you have when you start to feel better, the feeling is wonderful, that I want to remember when I get depressed sometimes.

WISHING ALL JOY

Dessa skall jag dansa med någon dag. :) // These I will dance with some today.  :)

 
 
 Tycker detta passar ihop :) // Think this fits together :) 
 
 Hahaha har på mig en blus som inte är svart!!! förvånar mig själv :) // Hahaha'm wearing a blouse that is not black !!! surprised myself :) 
 

Kommentarer:

1 eleni:

du skall må bra bästa du.

Svar: Jaaa moster är jag 😊
gia

Kommentera här: