Take a painkiller :) // ta en Alvedon :)

Den lilla sonen sa att kunde inte gå till skolan idag, han hade ont i huvudet.  Jag sa till honom att ta en Alvedon och cykla iväg till skolan. När jag Kommer till jobbet ringer han och säger jag kan inte gå mamma jag mår dåligt! ! Ja ja säger jag men imorgon skall du gå!! Hmm man kan inte vara hemma om man har lite ont i huvudet! ! Tycker jag :)
När jag kom hem så såg han ganska utmattad ut,  tyckte allt han kändes varm.  Tog tempen och han har 39.5. Min lilla ängel ♡♡♡ jag vet ju att de inte stannar hemma om de inte mår bra på riktigt :) de har lärt sig! Det gör mig glad; ) men vår lilla ängel mår dåligt han är ju lite sjuk. Krya på dig älskade pojk.
Oj! Jag var ganska lite för hård mot honom på morgonen :) ta en Alvedon och cykla iväg till skolan; ) han får vara hemma imorgon med det har jag redan lovat honom :)

Nu skall jag titta på tv :)

The little son said he that could not go to school today , he had a headache. I told him to take a painkiller and ride off to school . When I come to work, he calls and says I can not go mom , I feel bad! ! Yeah , yaeh , stay home but tomorrow you must go !! Hmm, you can not be at home if you only  have a little headache ! ! I think :)
When I got home , he looked quite exhausted , thought and he felt warm. Took his temperature and he has 103.1 F . My little angel ♡♡♡ I know that they do not stay at home if they are not feeling good :) they have learned ! It makes me happy; ) But our little angel feel bad he is  a bit sick. Get well loved boy.
Oh! I was quite a bit too hard on him in the morning :) take a painkiller  and ride off to school ; ) He will be home tomorrow as I have already promised him :)
Now I eill watch tv :)
 
 
 

Kommentera här: