In slow speed I getting better :) but have some thoughts :) // I sakta fart blir det bättre :) men har lite funderingar :)


Jag vill inte skrämma någon :) men denna gång när jag tog av skenan kunde jag inte motstå att bli fotograferad. Ingreppet på armen ett snitt över axeln då de med ankare, så sa doktorn fiska upp senorna med muskeln. När jag ser blåmärkena  undrar jag hur djupt han fick fiska? Och vilka muskler det är :)
Nu stramar det så mycket vid axeln  och smärtar i överarmen. Undrar över en sak till? mitt långfinger känns konstigt nu i 2 dagar det är något som inte stämmer? ?
Det stramar konstigt när jag använder handen.
Det blir säkert bra. Nu har jag 5 veckor kvar med skenan :)

Snart är det nyår :)
Älska stort vänner :)
 
//

I do not want to scare anyone :) but this time when I took off the rail, I could not resist being photographed. The surgery on the arm a cut above the shoulder  when the with anchor, so the doctor said fish up the tendons and the muscles. When I see the bruises, I wonder how deep he had to go fishing? And what muscles it is :)
Now it  tighten so much at the shoulder and pain in the upper arm. Wondering about something else? my middle finger feels strange now 2 days there is something wrong? ?
It tightens strange when I use the hand.
It will certainly be good soon. Now I have five weeks left tä with the rail :)

Soon it will be New Year :)
Love big friends :)
 
 
 

Kommentera här: