Sometimes the best thing to do is to PRAY ♡♡♡ Ibland är det bästa att göra att BE ♡♡♡

 
 
Så trött man blir av negativa personer  :) jag undrar ibland? ? De människor som bara ser fel i de andra? ?? Tror de att de är felfria? Jag hinner bli riktigt arg i några sekunder  :) men kommer på mig själv nu, har lärt mig (fast det är svårt ibland ) om att!! Vem är jag som skall kritisera? ?? Hur mycket den andra än kritisera mig!! Skall jag inte kritisera :) ja då är det bra att ha en blogg att skriva i :)
Livet är en bergodalbana. Man vet inte vad man vaknar till?  Jaaa så är det  :) vi får inte glömma att se det goda omkring människor! !! Annars blir allt grått och trist!! Ja inte glatt :) jag kan inte leva utan glädje. Jag är så glad att jag kan prata med Jungfru Maria och Jesus när det blir grått :) tro mig om ni vill jag lugnar mig :) fastän jag pratar med mig själv.:) men jag känner att hon hör ♡♡♡ jag har en favorit ikon verkligen jag har lagt upp den innan men jag lägger upp den igen ♡♡♡ Så vacker  så fridfull. 

Behåll värmen i hjärtat alltid ♡♡♡

♡♡♡♡♡

So tired I get of negative people :) sometimes I wonder? ? The people who just see wrong in the others? ?? Do they think that they are flawless? I have time to get really angry for a few seconds :) but find myself now, have learned (though it's hard sometimes) that !! Who am I to be criticize ? ?? How much the other criticize  me !! I shall not criticize :) yes then it is good to have a blog to write in :)
Life is a rollercoaster. You do not know what you wake up to? Yeah, it's :) we must not forget to see the good around people! !! Otherwise, all get gray and dull !! Yes not happy :) I can not live without joy. I am so glad that I can talk to the Virgin Mary and Jesus when it turns gray :) believe me if you want it calms me :) although I talk to myself. :) But I feel that she listening  ♡♡♡ I have a favorite icon really, I've posted it before but I will post it back up ♡♡♡ so beautiful so peaceful.

Keep the heat in the heart always ♡♡♡
 
 

Kommentera här: