Everyone has one Unic taste we treasure :) alla har en unik smak vi riktigt uppskattar :)

Tänker på en del vänner jag har :) igår kom vi in och prata om mat och sötsaker; ) ja vissa kan faktiskt äta nästan hur som helst och vissa inte:) vissa lägger på sig allt de äter och vissa äter för att lägga på sig :) vilken sort av balans är detta då? ? Ja jag vet iallafall att jag är en person verkligen inte skall äta för att lägga på mig haa:) Må så vara :) visst det kan vara trist ibland för att jag tycker om mat           " med tillbehör" japp så är det :)
Hur mycket matprogram är det inte på tv ?
Och det är är så trevligt med matprogram :) jag tycker det är roligt att vara i köket och laga mat :) det jag inte har är den sista snygga tuchen :) gott brukar det bli :) men uppläggning och utseendet? ? De går att diskutera :) Hahaha!  Undra om utseendet lurar smaken?  Så är det kanske?  Då väljer jag smak över utseende! ! Oj ! Så väljer man eller bör välja människor omkring sig! Ja man ska inte smaka på alla människor! ! Ni  förstår vad jag menar :) smaka människor gör man.  Och man behåller smaken som passar en själv :) sen smaka man inte på fler :) utan umgås; )
Haaa :) allt är en cirkel! ! Allt handlar om balans, kemi och att man hela underhåller, reparerar och utformar så allt kan bestå!  Ja just det :)
Nu är jag strax iordning för att åka iväg på träning med barnen :)

Thinking of some friends we have :) Yesterday we came in and talk about food and sweets; ) Yes some can actually eat almost any thing and some can not :) some put on everything they eat and some eat to put on :) What kind of balance is this then? ? Yes I know anyway that I'm a person really should not eat to put on? haa :) :) So I  certainly are sad sometimes when I think about food "accessories" yep I'm  :)
How much food program is not on TV?
And it is so nice with food programs :) I think it's fun to be in the kitchen and cook :) I do not have the last-looking touch :) good to eat it's usually :) but the structure and appearance? ? That can be discussed :) Hahaha! Wonder if the appearance lurks taste? So it is perhaps? Then I choose the flavor over the appearance! ! Thanks! So this is rhe esy we should choose people around! Yes you should not try and taste :) at all the people! ! You understand what I mean :) taste people do. And keep the flavor that suits you :) then we di not have to taste more :) but socialize; )
Haaa :) everything is a circle! ! Everything is about balance, chemistry, and that the whole maintains, repairs and design so everything can be! Yes exactly :)
Now I'm almost prepared to go away on training with the kids :)

A wonderful day I wish ALL :)
 

Kommentera här: