I really can go to sleep anywhere :) jag kan verkligen somna vart som helst :)

 
Nä ääääär nu går mina ögon u kors igen! ! Jag blir säkert trött ibland! ! Jag lovar jag kan verkligen somna vart som helst; ) om jag lägger ner huvudet på bordet? ? Zzzzzzz:)
Därför borde jag verkligen gå och lägga mig!  Vilket jag skall :)
Tycker verkligen det äter stort preveligeum att jag kan sova vart som helst; ) men det är läskigt hur det sömniga bara kommer på mig på 2 röda sekunder; )
Helt otroligt jag skämtar inte:) nu när jag tänker på det? ? För hur många år sedan :) så vart jag på bio och såg på Rambo film! Trean tror jag? ? Jag somnade i biosalongen :) haa :) nej ny får det räcka för idag :)

 Nasah my eyes is crossing. again! ! I can certainly be tired sometimes! ! I promise I can really fall asleep every any time ; ) if I put my head down on the table ? ? zzzzzzz :)
Therefore, I really should go to bed ! That I will :)
Really , I think it's a big preveligeum that I can sleep anywhere ; ) But it is scary how sleep just come to me on two red seconds; )
Absolutely unbelievable , I 'm not kidding :) Now when I think of that? ? For how many years ago :) I was at the movies , watching Rambo! Number three , I think ? ? I fell asleep in the cinema :) :) haa
no now it's enough for today :)

Its just to put my head down :)
Det är bara att lägga ner huvudet :)
 



 

Kommentera här: