Sometimes the brain is a sleep :) ibland sover hjärnan :)

Haaa jag åkte för att tanka:) då ringer min kompis som skulle ringa för 2 timmar sedan :) Stoppar i kortet för att starta tanka bilen :) och pratar vidare!  Det hände ju inget med pumpen? ? Kom på att jag bara stoppade i kortet, men slog inga nummer och hade inte valt pump :) haaa där kan jag ju stå och vänta lääänge :)
Nu är jag hemma! ! Ta disken och Sedan dricka kaffe :)
Den stora sonen vill görs kladdkaka idag! ! Som skall med honom till sitt läger som han skall på! ! Hallå ååå inte idag! ! Kl  är 19 på kvällen och köket är inte färdigt för ikväll! ! Inte mer disk tack!  Men jag kan själv säger han!  Fast idag får han inte baka :) imorgon! !

Haaa I went to refuel the car :) when my friend called who would call for 2 hours ago :) put the card to start refueling :) and talking on! There 's nothing happening with the pump ? ? Come on ??? I just had put the card in to the machine but did not hit my numbers  and had not selected the pump :) haaa that  a is s good one, I can stand and wait a looong time then :)
Now I'm home! ! Do the dishes and then drink coffee :)
The big son wants to make ​​brownies today! ! He will take them with him to his camp he is going yo! ! Hey yyyy not today ! ! At 7 a clock in the evening and the kitchen is not finished for tonight! ! Not more dishes thanks ! But I can myself , he says ! But today he will not bake :) tomorrow! !
 
Japp nu har jag klätt av mig någonstans i huset? ?? Igen undra om jag hittar mina kläder imorgon Hahaha :)
Yep now I got undressed somewhere in the house ? ?? Again wonder if I find my clothes tomorrow Hahaa
 
 
Mitt hår är statiskt Idag VARFÖR :/
my hair is statically Today why :/
It's annoying :/
 

Kommentera här: