Today I think I will be grumpy :) // idag tror jag att jag skall vara grinig :)

Idag skall jag testa att vara småsur och grinig :) allafall kanske de 2 första timmarna!  Jag skall se hur människor omkring mig reagerar? ? Haaa jag kommer att gå in i en värld jag kanske inte känner igen?? Igår så var så många omkring mig sådär irriterade på något eller mycket? ? Så jag tänkte jag skall vara så med!  När jag åker iväg idag så sätter jag på mig min griniga mask  :) men jag måste vara noga! ! Den får inte följande mig hem :) sådana trista händelser skall inte pasera vårt hem :) jag få se hur länge jag kan stå ut? 
Godmorgon :)
 
Today I will try to be anmoyed , ang grumpy  :) anyways maybe the first 2 hours ! I will see how the people around me react ? ? Haaa I will go into the world, I might not recognize ?? Yesterday it was so many around me that was annoyed of something or a lot ? ? So I thought I should be that today ! When I go away from home, so I'm putting on my grumpy mask :) but I must be careful ! ! So  it may not be following me home :) such sad events should not pa thru  our home :) I see how long I can stand it out ?
Good morning :)
 
Off to work soon:) he mig av till jobbet snart; )
 
 
 

Kommentera här: