I will go with the flow today RAW FOOD :) // Jag skall följa trenden idag RÅ MAT :)

Okej? ? Det är då inne att laga, prata  och äta raw food  (rå mat) så jag presenterar glatt vår middag idag :) jag skall inte säga något uran vara servera :) undra om eller vad för reaktioner det blir  :)  jag skall försöka vara helt normal!   Eller skall jag tillaga maten? Får se vilket humör jag är på :) idag är jag lite si och så det är nog för mycket i huvudet och att det är sådär grått igen!  Men det är bra iallafall :) man skall inte klaga :) sonen kom och krama om mig;) då jag kramade tillbaka och sa JAG ÄLSKAR DIG :) jag vet sa han bara och gick :) Hahaha  ;) då kan jag inte vara annat än väldigt nöjd med tillvaron!  Vad skall jag då klaga på :) nej just det? ? Inget! ! Ja så är det :)

 Okay? ? It is really in to cook, talk and eat raw food ( raw food ) so I  happily present our dinner today :) I will not say anything before I will serv :) wonder about or what the reactions it gets :) I will try to be entirely normal! Or should I cook the food? We'll see what mood I'm in :) today I am a little this and that it is probably too much in my head and it's  that gray out side again! But it is good anyway :) one should not complain :) son came and huged me ) when I hugged back I said I LOVE YOU :) I know he just said and went away :) hahaha ;) then I can not be anything else than very satisfied with life ! What shall I complain sbout:) no! Exactly  ? ? Nothing! ! Yes that's how it is :)

Rå mat till middag :) Raw food for dinner:)
 
Think I am a little sneaky today after all :)
 

Kommentera här: