Let's start with next project :) // låt mig starta nästa projekt :)

Okey då är jag igång :) vi har städat :) jag har ont i kroppen :) och huvudvärk kom för en stund sedan :) Hahaha.
Dessa muffkakor är i ugnen nu! ! Undra hur de kommer att bli?? Måste säga att det är lite olika moment i bakningen jag aldrig gjort innan?? Eller steg skall jag väll säga :) New York 's cake blir Jönköping muffins :)
Oj glömde titta på klockan om när jag la i dem i ugnen bäst att titta! ! Hahaha måste varit 16.00???? 
Inte för att jag vet hur länge de skall vara i ugnen? ? Jag vet vad hela kakan skulle vara i för tid i ugnen och vilka grader :) haha nu får jag hitta på igen :)
Resultatet kommer sedan hur det en blir :)

 Okay then I started :) We have cleaned :) Still have pain in my body :) and headache came a while ago :) Hahaha 
 
This  muffcakes is in the oven now ! ! Wonder how they will be ?? Must say it is a bit different stages of baking , I 've never done before ?? Or steps shall I  say:) New York 's cake will become Jonkoping muffins :) Oh yeah :)
Oops forgot to look at the clock when I put them in the oven is best to look ! ! Hahaha have been 16:00 ????
Not that I know how long they will be in the oven? ? I know what the whole cake would be in the order of time in the oven and the degrees :) haha now I will have to improvise again :)
The result will appear, and it doesn't metter in Wath condition  :)
 
OK måste få ihop ingredienserna :) ok have took mix these ingredients :)
 
To much crumb maybe??? 
 
Oh well we will son see the result :) putting these in the owen now :)  Sätter in dessa i ugnen nu:) undra hur de blir :)