Have to complain a little! ! // måste klaga lite! @

Nä måste klaga lite! ! Vad är det för meningslösa program på tv?? Hur kan man bara komma på något som heter ex on the beach? ? När jag hörde min ena don säga till den andra om han skulle titta på ex on the beach! ! Så tappade jag hakan? ? Den ena tittade på starwars :) då den andra säger lugn det var reklam på starwars så jag bytte kanal! ! Hur dom helst! ! Dessa program om så löjliga saker förstör för de unga idag och bilden på hur livet egentligen är!! Jag blir besvärad över Att vissa tjänar pengar på så många unga människor som inte har fått en chans att inse hur det verkliga livet är!! Det verkliga livet är inte för de flesta en lång semester! och mätas på hur stora bröst vare sig kvinna eller man har! Eller hur många tatueringar eller hur tränad en kropp är!  Eller ha på sig det mest utmanande! ! Vad trött jag blir på den kommersiella industrin som säljer människor på detta sätt! ! Jaha nu har jag säkert sagt något dumt för vissa! må så vara så fall! !

Kanske dags att lägga sig? ?

Nah must complain a bit! ! What kind of pointless programs ate on TV ?? How and with what tbought  to just come up with something called as on EX on  the beach? When I heard  one son saying  to the other if he would look at the EX on the beach! ! I dropped my chin? ? One looked at starwars :) when the other says be cool that was advertising on starwars so I changed the channel! ! How then anywhere! ! These programs about so ridiculous things destroy the youth today and the picture of how life really is !! I am embarrassed that some make money on so many young people who have not had a chance to realize the real life !! Real life is not for most a long vacation! , And measured the size of the breast, whether woman or man has! Or how many tattoos or hoe fit the body is! Or wear the most challenging! ! What I get tired of the commercial industry that sells people in this way! ! Well now I have certainly said something stupid for some! may well be that case! Then  !

Maybe it's time to go to bed ?
 
 






  

Kommentera här: