workout :) yes I start tomorrow :) // träning :) ja jag börjar imorgon :)

Okey jag skall träna rumpan :) en väninna visade mig lite övningar, nu skall jag bara komma ihåg att göra några varje dag hahaaa  :) men om jag får till det i min morgon stund jag har varje morgon?? Jag går ju upp så tidigt!! Jag borde kunna få in en sisådär 20 rumpövningar eller? Hur svårt kan det vara? Hahha jag kanske kan fylla ut skinnet med större muskel där bak som är lite sluddrigt!!  Ja klockan är snart midnatt och jag är inte trött!! Den dumma timman jag sov mellan 5 och 6 på eftermiddagen gör sitt nu :) det kommer inte att bli mycket timmar sömn! Men om jag sätter mig framför tv:n snart så kommer jag säkert att få tunga ögon!! Det tvivlar jag inte på. Imorgon kanske jag skall sätta på mig den rosa peruken på jobbet, eller är det för löjligt?? Nää någon kommer säkert tycka det är roligt, och vad bättre kan man göra en att få människor att bli glada :) oj nu skall jag komma ihåg detta också till imorgon wooow! Vilka hårda krav jag sätter på mig själv att komma ihåg 2 saker till imorgon?? Hmmm? Undra hur det kommer att gå? Återstår att se.

God natt nu :) hoppas jag drömmer rumpövningar så kanske jag har träningsvärk av det redan när jag vaknar :)

 

Okay, I will train my behind :) a friend showed me some exercises, now I just have to remember to do some 
every
day hahaaa :) but if I get it in my morning rutines while I have every morning ?? I go up so early !! I should be
able
to get a so-so 20 buttom excercises or? How hard can it be? Hahha maybe I can fill the skin with large muscle in
the back which is a bit slurred !! Yes It's almost midnight and I'm not tired !! The stupid hour I slept between
5 and 6 in the afternoon, doing the work now :) there will not be a lot of hours of sleep! But if I put myself in front
of the TV soon, I will certainly get heavy eyes !! I do not doubt it. Tomorrow maybe I shall on the pink wig at work,
or is it too ridiculous ?? Nah someone will surely find it fun, and what better to do to get people to be happy :)
oh now I shall remember this also tomorrow wooow! What tough demands I put on myself to remember two
things for tomorrow ?? Hmm?
Wonder how it will go? Remains to be seen.
Good night now :) I hope I dream about buttom excersises 
I might have soreness of that already when I wake up :)

  
my new workout  :)
 
 
 
 

Kommentera här: