Hahaha okey :) when you discover that the camera lens is DIRTY !!! // Hahaha okey :) när man upptäcker att kamera linsen är SKITIG!!!


Ibland kan jag undra vart jag har mobilen? ? Men det är klart den hamnar över allt :) idag är det fotboll hela dagen :) barnen har spelat match och nu är de på J Södra matchen och skall titta! ! Så lyckliga de är! ! Och jag är lycklig att jag snart kan dricka min Ice coffe :)

Ååå nu kom solen fram igen :) vad glad jag blir :) och lycklig :)

Trevlig eftermiddag :)

Sometimes I wonder where I have the mobile phone? ? But of course it ends up everywhere :) today 's football all day :) the kids have played  games , and now they are on J Södra match and watching live ! ! How lucky they are ! ! And I am happy that soon I can drink my ice coffe :)
AAA now the sun came out again :) how happy I am and joyful  :) :)
Nice afternoon :)
 

Kommentera här: