One safe hand to hold and alot of praying ♡♡ en trygg hand att hålla och många böner ♡♡

Det är inte roligt att ha ont länge :/ det tröttar ut till och med själen! ! Vet inte riktigt vad som har hänt? ? Läkarna pratar om att en sena har brustit? Muskel brustit? ? Någon kapsel? ? Om det är något av det eller allt vet ej?? Ultraljudet visade att något är sönder säger jag :) det är tre veckor sedan jag gjorde mig illa. Magnetröntgen gjordes igår. Jag grät som ett litet barn när jag skulle in i tuneln !!!  Tycker inte om trånga ställen. Efter att de fick ta ut mig i ja lite panik!! Så sansade jag mig, med en trygg hand att hålla :) min mans :) han fick inte släppa mig 1 sekund ♡ sedan bad jag alla 20 minuter jag låg där inne!! De skall ringa pch prata om hur det ligger till snarast. Kan behöva operera snarast??? Det vet jag inte heller, men om det skall behövas sker det snarast.  Det är 3 veckor nu som har gått och jag vet att de måste göra något snarast så de kan laga det som skall lagas. Jag kan bara använda underarmen om överarmen ligger emot min kropp nära och det med smärta.Ja ja må så vara? ? Jag hoppas jag kan få min rörlighet tillbaka snart.det är det viktiga oj ! Och att smärtan skall försvinna. Rör jag armen så hugger det som djupa kvivhugg om och om igen?  Sedan känns det som om man .blöder hela tiden. Känner kallt  och jättevarmt om vartannat.

Hur det en är :) kärlek till alla ♡♡♡
♡♡♡♡♡
It's no fun to have pain for long: / it tires  out even the soul! ! Do not really know what happened? ? The doctors are talking about tendon has ruptured? Muscle has tuptured? ? Some capsule? ? If there is anything of it  yes I do not know ?? The ultrasound showed that something is reported ,:) it is 3 weeks since I hurt myself. MRI was done yesterday. I  cried like a little child when I would enter the tunel!! Do not like nattow places. After the rolled me in at first they had to take me out in a little panic !! When I calmed I entered thr tunel againI, with a safe hand to hold my husbands :) :) he could not let go for one second ♡ I stared praying the 20 minutes I was in the MRI !! The doctor shall call me to talk about how  urgent it  may need surgery ??? I do not know anything yet. if it should be necessary is done as soon as possible. It s  3 weeks now, and I know that they must do something real soon so I have the chance to be repaired. I can only use the forearm when the upper arm lies against my body close and that is eith pain. Yes yes may it be what it is ? I hope I can get my mobility back soon.That is the important oh! And that the pain will go away. when I use, exercise the arm it ferls like deep  cuts with a knife again and again? Then it feels as if its bleeding all the time. Feels cold and really hot aternetly.

However it is :) love to all ♡♡♡♡♡

 

Kommentera här: