The Hymn of Love ♡ Hymnen om Kärlek ♡ O ύμνος της αγάπης ♡

 
Hymnen om Kär lek ♡♡♡
Om jag kunde tala alla människors språk, även språket av änglar, men jag inte har kärlek till mina medmänniskor, låter mina ord som en kopparklocka eller ljudet av en cymbal.
Om jag har profetisk gåva och jag känner till alla mysterier och all kunskap i världen har, även tro att jag flytta berg, men jag ingen kärlek har, är jag ingenting.
Om jag ger alla mina saker till de fattiga, om jag ger min kropp till att brännas i eld, men jag inte kärlek har,  gör det inte mig något gott.
Den som älskar, är patienten och slag.
En som älskar är inte svartsjuk, en som älskar visar inte upp sig, eller skryter om stolthet, han har ett fin beteende, är inte egoist eller snabb härdat. Glömmer det dåliga som har gjorts honom av andra, är inte glad att se fel göras men gläds i det goda arbetet.
Den som älskar, tål allt, har förtroende i allt, är hoppfull för allt, lider (uthärdar) allt.
Kärlek kommer aldrig att upphöra att existera.
 
 
The hymn of love ♡♡♡
 If I could speak all the people’s languages, even the language of angels, but I don’t have love for my fellow people, my words sound like a copper bell or noise of a cymbal.
If I have the gift of prophecy and I am familiar to all the mysteries and all the knowledge of the world I do have, even the faith to move mountains, but I have no love, I am nothing.
 
If I give all my things to the poor, if I give my body to be burned in fire, but I don’t have love, it doesn’t do me any good.
 
The one who loves, is patient and kind.
One who loves is not jealous, one who loves is not showing off, nor take pride, has a nice behaviour, isn’t egoist or quick tempered. Forgets the bad that has been done upon him by others, is not happy seeing the wrong being done, but rejoices in the good work.
 
The one who loves, takes up with everything, takes trust in everything, is hopeful for everything, suffers (endures) everything.
Love will never cease to exist.
 
 
 ο ύμνος της αγάπης ♡♡♡
 
 Αν ξέρω να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε έγινα σαν ένας άψυχος χαλκός που βουίζει η σαν κύμβαλο που ξεκουφαίνει με τους κρότους του. Και αν έχω το χάρισμα να προφητεύω και γνωρίζω όλα τα μυστήρια και όλη τη γνώση, και αν έχω όλη την πίστη, ώστε να μετακινώ με τη δύναμη της ακόμη και τα βουνά, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε δεν είμαι τίποτε απολύτως.

Και αν πουλήσω όλη την περιουσία μου για να χορτάσω με ψωμί όλους τους φτωχούς, και αv παραδώσω το σώμα μου για να καεί, αλλά αγάπη δεν έχω, τότε σε τίποτε δεν ωφελούμαι.

Η αγάπη είναι μακρόθυμη, είναι ευεργετική και ωφέλιμη, η αγάπη δε ζηλεύει, η αγάπη δεν ξιπάζεται (= δεν καυχιέται), δεν είναι περήφανη, δεν κάνει ασχήμιες, δε ζητεί το συμφέρον της, δεν ερεθίζεται, δε σκέφτεται το κακό για τους άλλους, δε χαίρει, όταν βλέπει την αδικία, αλλά συγχαίρει, όταν επικρατεί η αλήθεια. Όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει.
Η αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει

Kommentera här: