I will not whine :) I consider my self so lucky to have people around me who love me :) THANKS :) THANK YOU GOD ♡♡ Jag skall inte gnälla :) Vad lycklig lottad jag är som har människor omkring mig som älskar mig :) TACK :) TACK GUD :) ♡♡


Har varit utan bil i 10 dagar:) igår fick jag tillbaka den lagad :) haha jag måste vara ärlig det var som om jag fick min första bil :) sådan glädje. Vad har jag lärt mig av detta då? Jo! Att jag inte gnällde på att jag inte har bil  :) alltså är jag inte så bekväm av mig :) Hahaha får jag säga så om mig själv? ? Jag gör nog det :) ååå vad jag är tacksam för allt jag har :) min familj och sedan tacksamhet för att det är möjligt att ha bekvämligheter i mitt liv :) jag ger mig själv inget tillstånd att gnälla :) säger detta ifall jag skulle få för mig att bli gnällig Hahaha. 

Visa kärlek ♡ lev kärlek fullt ♡

Have been without a car for 10 days :) yesterday I got it back fixed :) haha ​​I have to be honest it was like I got my first car :) such joy. What have I learned from this then? Yes! I do not whined that I do not have a car :) then I'm not so comfortable afyer all :) Hahaha can I say that about myself? ? I will probably do it :) woow what I'm grateful for everything I have :) my family and then gratitude that it is possible to have the comforts in my life :) I give myself no permission to whine :) says this in case I would get me to become whiny Hahaha.
Show love ♡ live loving ♡
 
 

Kommentera här: