What can I do for you today? ♡♡ Vad kan jag göra för dig idag?


Kanske en stor fråga :) men ärligt det jag kan göra är att i min bön önska dig en god dag av glädje och kärlek :) ååå tanken om att någon kanske har mig i sina böner värmer mig :) oj! Måste få rutin i att göra detta. Hur skall jag göra? ? Be för dig,  dig, och dig?? Med namn eller med ordet vänner?  Nära och kära? Man och barn är ju givet men alla andra då?? Men Gud vet väll vad jag menar? Jo det vet han. Ni vet de stunder man har så mycket att säga, att man inte vet eller har ord för det?? HAN VET!! Det är jag säker på. Ibland ber jag faktiskt genom ett helgon och Jungfru  Maria :) ja ni vet de är ju närmare Jesus de kan viska i Herrens öra om min bön. Undra om jag blir hörd? ? Hoppas .

Ta hand om varandra vi behöver det genom att visa känslor :)
♡♡♡
Maybe a big question :) but honestly what I can do is in my prayer to wish you a good day of joy and love :) oooh! The idea that someone might have me in their prayers warms me :) oh! Must make it a habit doing this. What should I do? ? Pray for you, you, and you ?? By name or by word of friends? Loved ones? Husband and  child's given but all the others ?? But God knows what I mean? Because he knows that. You know those moments when you have so much to tell that you do not know or have words for it ?? HE KNOWS!! I am sure of that. Sometimes I actually pray through the saints and the Virgin Mary :) yes you know, they're closer to Jesus they can whisper in the ear of the Lord  my prayer. Wonder if I be heard? ? I Hope .
Take care of each other, we need it by showing emotions :)
 
 

Kommentera här: