What do I not understand? // Vad är det jag inte förstår?


Ja jag vet detta är en lånad bild från expressen

Kan någon människa förklara vad det är som pågår?? Varför är det krig? Syrien krigar flera år nu!! Kan någon svara mig varför?? Har jag missat någon information? ? Jag förstår inte?? Är det bara jag som inte förstår? ?
Jag behöver svar! ! Krig påverkar alla och allt!!
Vad är det jag inte förstår? ?

Yes I know this is a borrowed pictute from Expressen  (newspaper in Sweden)
Can anyone explain what is going on ?? Why is there war? Syria is at  war years now !! Can someone answer me why ?? Have I missed any information ? ? I do not understand?? Is it just me who do not understand ? ?
I need answers! ! War affects everyone and everything !!
What do I not understand? ?
 
 

Kommentera här: