Auscht! ! Got the car from the doctor :) hämtat bilen från doktorn :)

Well this month there will be no food at home :) the car needed some operations :) woow I do not want to mention how much :) Haa continue  smile as much as possible :) home now and will prepare chickpea stew  :) but the kids are really hungry already ??? They eat me up even before the food is ready haaa .
I'm happy the way it is :) the sun is out and it warms my soul.
Noop time to continue the food! The car yes makes me angry : / it requires very much lately :) a car is supposed to be immortal Hahaha ; ) What if it was so :)
 
Jaha denna månaden blir det ingen mat hemma :) bilen behövde en del operationer :) ååå jag  vill inte nämna hur mycket :) man får väll le så gott det går :) hemma nu och skall laga kikärtsgryta :) men barnen är riktigt hungriga redan??? De äter upp mig också innan maten är färdig haaa.  
Jag är lycklig hur det en är :) solen är framme och det värmer min själ.  
Nääp dags att forsätta maten! Bilen ja den är jag arg på :/ den kräver lite mycket den sista tiden :) en bil skall ju vara odödlig Hahaha; ) tänk om det var så :)
 
I am a poor lady with a dizzyness and smile  :)
 
 Lite av vad som skall vara med i grytan :)
 
 
 
 

Kommentera här: