This morning's conclusion :) woman is a wonderful person :) // Morgonens slutsats :) kvinnan är en underbar människa :)


Rätt eller fel ?
En kvinna lämnar inte sin man, sin familj om hon blir behandlad med ett kärleksfull sätt?
Ja jag tror faktiskt på detta.
Bakom en stark man står alltid underbar   kvinna?
Ja jag tror faktiskt på detta.

En kvinna tänker på småsaker som förlättar dagen och ser till att ordna med detta i all tysthet för att göra allt detta förlätta.
Jag tror faktiskt på detta.

En kvinna försöker dölja vissa händelser för att hon vet att det retar upp mannen och gör detta för att undervika onödiga konflikter.
Ja jag tror på detta.

En kvinna blir stark som en man när hon behöver detta.
Ja jag tror faktiskt på detta.

En kvinna skall vara smart och vara tyst emellanåt för att hon vinner på detta.
Ja jag tror på detta.


Right or wrong ?
A woman does not leave her husband , her family if she is treated with a loving way ?
Yes , I actually believe in this .

Behind a strong man is always a great woman ?
Yes , I actually believe in this .

A woman thinks of little things that makes the day and make sure to arrange this quietly to do all this .
I actually believe this .

A woman trying to hide certain events because she knows that it angers the man and do this for unnecessary conflicts .
Yes , I believe in this .

A woman becomes stronge as a man when she needs it.
Yes , I actually believe this .

A woman should be smart and be quiet at times because she wins of it .
Yes , I believe in this .
 
 
 

Kommentera här: