Started about sight and auto correction? And concluded on / with Angelina Jolie? ? How??Började om synen och auto korrektion? Och avslut om / med Angelina Jolie? ? Hur??

 
Varför är det grått ute? ?  Och varför ser jag så dåligt på nära håll ?? Haaa och auto korrektion är inte så tillförlitligt precis det  programmet vet inte vad jag vill säga haaa! ! Men jag behöver vänta lite med att ordna med åtminstone läsglasögon så här efter operationen!  Innan hamnade jag fel på bokstäver åt höger! ! Nu hamnar jag åt vänster :) kan det vara så att jag hamnar i mitten nästa gång då?  Haha! ! Dags att platta håret jag ser ut som ett troll Haaaaa! !
Om jag gör mitt hår så där fint och platt? ? Blir jag då så där vacker so den här sköna damen tro?? Eller behöver jag hårförlängning? ? Eller en ögon lins i färg? ? Ja sen är man lika vacker hehe :) skämt åt sido. Det är läppstiftet som gör allt!  Eller? ? Mmm! Så är det säkert :) :)
Äsch! ! Jag gör mitt bästa! ! Men denna dam i bild är så vacker! ! Jag tycker hon är så bra! ! Människor som hon och hennes man gör mig glad! ! Tänk vad många i ledet de hjälper med den stora familj de har skapat! ! Hatten av för Angelina och Brad! ! Men hur I hela fridens kom jag in i detta ämne nu? ?? Jag förvånar mig själv??? Eller är jag galen på riktigt? ?

Why is it gray outside? ? And why I look so bad at close range ?? Haaa and auto-correction is not as reliable exactly. what program knows what I will say, haaa! ! But I have to wait a bit to arrange at least reading glasses as follows after the surgery! Before I ended up on the wrong letters st the right! ! Now I end up left :) can it be that I end up in the middle next time then? Haha! ! Time to flaten hair, I look like a troll Haaaaa! !
If I do my hair like that nice and flat? ? Will I then look that nice as  this beautiful lady to believe ?? Or do I need the hsir extensions? ? Or an eye lens color? ? Yes then one arr as beautiful hehe :) joke to the side. It is the lipstick that does everything! Or? ? Mmm! Sure it is  :) :)
Shucks! ! I'm doing my best! ! But this lady in the picture is so beautiful! ! I think she is so good! ! People that she and her husband makes me happy! ! Imagine how many in ranks they are helping with the big family they have created! ! Hats off to Angelina and Brad! ! But how on earth I did I came into this topic now? ?? I surprised myself ??? Or am I crazy for real? ?
 
Good morning, how it might be :)
God morgon hur det en må vara :)
 
 
:)
 

Kommentera här: