Greece is taking CRETE with and is coming here // Grekland tar med KRETA hit

 
JÖNKÖPING 
Okey om någon månad så öppnar en Grekisk restaurang i Jönköping. En grek som kommer att ha grekisk kock i köket.
I Jönköping var det längesedan det öppnade en Grekisk restaurang. Jag önskar verkligen ägaren all lycka med sin start :) oj undra om jag får komma med idéer till invigningen :) jag har en hel del idéer :) haha men jag skall nog inte avslöja dem nu :) får först fråga snällt. Så roligt. Undra hur loggan skall se ut? Denna gång får jag göra en själv för att ha och lägga upp här, sedan kan han få göra som han vill. Hehehe. Det som är viktigt är att vi människor skall få kunna ta del av dessa smaker, härliga färska, krispiga smaker av medelhavet. Åååå tänk om man skulle kunna få ihop att man känner denna havsvind i lokalen Hmmmm?  Måste tänka :)
NEJ nu får jag allt göra någon nytta! !! Kanske!! 
Eller ta en till kaffe
Haha sköt om dig där ute.

//
In about month, a Greek restaurant in Jönköping opens. A Greek who will have Greek cook in the kitchen.
In Jönköping it was long since it opened a Greek restaurant. I really wish the owner all the luck with his start :) oh wonder if I can come up with ideas for the opening :) I have a lot of ideas :) haha ​​but I will probably not reveal them now :) First, ask questions kindly. How fun. Wondering what the log should look like? This time, I have to do one myself to have and put up here, then he can do as he wants. Hehehe. What is important is that we should be able to get to know these tastes, delicious fresh, crispy flavors of the Mediterranean. Oh think of if you could get together to have the breeze ocean wind in the restaurant? Have to think :)
NO maybe I should make something useful ! !! Perhaps!!
Or take a coffee?
Haha take care out there.
 
 

Kommentera här: