Sun, wind, water and 36 degrees // Ήλιος, άνεμος, νερό και 36 βαθμους // Sol, vind, vatten och 36 grader

 
Ibland behöver familjen dela på sig.Vad hittar man på i Aten då?Jo man tar barnen och går ner till beachen :)
Det blir allt lite tråkigt emellanåt för att barnen är 88 % i havet inte jag :) haha.Jag chillar som lille sonen säger.Helt plötsligt har jag hörlurar på och lyssnar på musik, ja? jag kan inte stå still riktigt! Lilla sonen kommer upp ur havet och säger att jag dansar i otakt till musiken!!Oops!Baren på stranden hade höjt musiken och självklart spelar jag inte samma låt som dem hehehe!! Stora sonen tycker allt jag är lite pinsam! Men jag påminner honom om att i gen känner oss Hahaha :) det är bra att vara incognito I mellanåt.
Undra hur lång tid det kommer att ta att få med barnen ut ur vattnet.

Föralltid leve SOL - VIND-OCH VATTEN

//
Μερικές φορές η οικογένεια πρέπει να χωριστεί. Τι κάνεις τότε στην Αθήνα; Λοιπόν, παίρνω τα παιδιά και παμε κάτω στην παραλία :)
Θα είναι λίγο βαρετό για μένα που και που επειδή τα παιδιά είναι 88% στη θάλασσα, όχι εγώ :) χαχα. Εγώ κάνω chill όπως λέει ο μικρός γιος. Ξαφνικά έχω τα ακουστικά στα αυτιά καο ακούω μουσική, δεν γίνεται να μην κουνηθω λιγο. Ο μικρός γιος βγαίνει από την θαλασσα και λέει ότι δεν χορεύεις με τη μουσική !! Ωχ! Το μπαρ στην παραλία είχε ανεβάσει τη μουσική και φυσικά δεν παίζω το ίδιο τραγούδι όπως αυτους χεχεχε !! Ο μεγάλος γιος ντρέπεται λίγο όμως χαμωγελουσ,  είμαι λίγο ενοχλητικια! Αλλά του υπενθυμίζω ότι κανείς δεν μας ξέρει χαχαχα :) είναι καλό να είσαι ανώνυμος ενδιάμεσα.
Αναρωτιέμαι πόσο καιρό θα με πάρει για να βγάλω τα παιδιά έξω από το νερό.

Για πάντα ΉΛΙΟ - ΑΕΡΑ και ΝΕΡΟ

//
Sometimes the family needs to split up. What do you do in Athens then? Well, you take the kids and go down to the beach :)
It's gonna be a bit boring sometimes because the children are 88% in the sea, not me :) haha. I chill as the little son says. All of a sudden I have the headphone on listening to music, I can not stand still then. The little son is coming out of the ocean and say you don't  dance with the music !! Oops! The bar on the beach had raised the music and of course I do not play the same song like them hehehe !! The big son thinks I'm a little embarrassing! But I remind him that no one  knows us hahaha :) it's good to be incognito in between.
Wonder how long it will take me to bring the kids out of the water.

Forever live SUN - WIND  and WATER
 
 
 
 
 

Kommentera här: