You know when you remember and get happy // Ξέρεις οπότε θυμάσαι και χαίρεσαι // Du vet när du kommer ihåg och blir glad

 
Vad skall vi äta idag?? Ibland blir det si sådär väldigt mycket mat :) ni vet när man är sugen på allt och kan inte vänta på att det blir dags att äta? Man börjar äta och swooooooch!!! Proppmätt! !! Men hallå?? Jag har inte ätit allt jag ville smaka av!! Detta är ett tillfälle jag blir ARG av :) ja sådär besviken :) sätter mig proppmätt på balkongen och deppar lite då jag kom på hur fina blommor jag har omkring mig haha :) nu är jag inte deppig längre. Tar lite kort till och är så nöjd med livet. Jaaa jag vet att jag kommer bli hungrig om några timmar då får jag ju äta igen :) det kom jag på också, vad mer kan jag begära?  Med tacksamhet och glädje tycker jag allt att det är dags för kaffe, nu blev jag glad igen :)
Låt oss finna glädje i vår vardag :) det är något vi bör belöna livet med.

//
Τι θα να φάμε σήμερα; Μερικές φορές το φαγητό γίνεται πολύ φαγητό, τόσο φαγητό :) Ξέρεις τι στιγμή που θέλεις τα πάντα και δεν μπορείς να περιμένεις να είναι έτοιμο το φαγητό; αρχίζεις τρως!!! και swooooooch !!! χορτάσαμε! !! ΕΕΕΕ! τι έγινε  ?? Δεν έφαγα τα πάντα που ήθελα να δοκιμάσω! Αυτή είναι μια στιγμή που θα είμαι θυμωμένη :) ναι, τόσο απογοητευμένη :) καθισα στο μπαλκόνι και είμε σε μικρη κατάσταση απογοήτευση :) χαχαχα , όταν ομως ειδα το πόσο ωραία λουλούδια έχω γύρω μου  ​​:) δεν είμαι απογοήτευμενει πια. Βγαζω κάποιες φωτογραφίες και είμαι τόσο ευτυχισμένη με τη ζωή. Ναι,και  ξέρω ότι θα πεινάω  σε λίγες ώρες και πάλι, τότε θα φάω μια ακόμα φορά :) τι άλλο μπορώ να ζητήσω; Με ευγνωμοσύνη και χαρά, νομίζω ότι ήρθε η ώρα για καφέ! ! Χαίρομαι και πάλι :)
Ας βρούμε χαρά στην καθημερινή μας ζωή :) αυτό είναι κάτι που πρέπει να ανταμείψουμε τη ζωή.

//
What should we eat today ?? Sometimes the food become a lot of food, so much food :) You know when you're craving everything and can not wait for it to be time to eat? You start eating and swooooooch !!! stuffed! !! But hey?? I have not eaten everything I wanted to taste !! This is a time I'll be angry :) yes, so disappointed :) puts me down on the balcony and are in a low mode for a wile, when I came to how nice flowers I have around me haha ​​:) now I'm not dull anymore. Takes some pictures and is so happy with life. Yes, I know I'll be hungry in a few hours again, then I'll eat one more time :) what more can I ask for? With gratitude and joy, I think it's time for coffe! !  I'm happy again :)
Let's find joy in our everyday life :) that's something we should reward life with.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: