Good music in my ears and self therapy with pictures // bra music i öronen och självterapi med bilder

 
:) Har inte tagit så mycket kort som jag brukar! ! Hmm? Innan tog jag på vad som helst jag tycker är fint. Men nu har jag tagit lite :) vi satt och diskutera kort, då jag visade några jag tagit. Hahaha de flesta säger bara, men det är ju bara en som sitter där??? Eller någon som går??? Men Hallåååå ser ni inte mer? ? En person sa jag ser :) lugnade mitt sinne lite :) ja en kan undra om man ser i syne :) Hahaha
Ha det så underbart ni kan och glöm inte visa kärlek och ge av oss själva så mycket vi bara kan :) ödmjukhet och ärligt.
Uppskatta allt jag har det vill jag göra :)
//
 :) Have not taken as much pictures lately  as I usually! ! Hmm? Before I took on anything I think is fine. But now I've taken some :) We sat and discussed pictures, when I showed someone I took. Hahaha most just say, but there's only one sitting there ??? Or someone who waks ??? But Hello, do you not see anymore? ? One person said I see :) calm my mind a bit :) yes one might wonder if I have hallucinations :) Hahaha
Be as wonderful as you can and do not forget to show love and give ourselves as much as we can only :) humility and honesty.
Appreciate all i have i want to do :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: