Our kids need all the love and guidness // Τα παιδιά μας χρειάζονται όλη την αγάπη και την καθοδήγηση // Våra barn behöver all kärlek och vägledning These strong words give me safty // Αυτές οι δυνατές λέξεις μου δίνουν ασφάλεια // De här statka orden ger mig trygghet

 

With prayers and humble actions // Με προσευχές και ταπεινές ενέργειες // Med böner och ödmjuka handlingar //

Mitt hus har fyra hörn
fyra heliga änglar pryder dem
Matteus, Markus, Lukas och Johannes.

Varken trollkarlar eller entusiaster,
eller de som gör det onda
kan skada mig eller mina.

Mitt hem har fyra hörn,
fyra heliga änglar pryder dem,
Matteus, Markus, Lukas och Johannes.

Mitt hus står med Jesus Kristus
omgiven av änglarna
och skyddad från ondska
det som skulle skada mig eller mina.

I Faderns, Sonens och Helige Andes namn.

//
Το σπίτι μου έχει τέσσερις γωνίες
τέσσερις άγιοι άγγελοι τις κοσμούνε
ο Ματθαίος, ο Μάρκος, ο Λουκάς και ο Ιωάννης.

Ούτε μάγοι, ούτε γητευτές,
ούτε αυτοί που κάνουν το κακό
μπορούν να βλάψουν εμένα ή τους δικούς μου.

Το σπίτι μου έχει τέσσερις γωνίες,
τέσσερις Άγιοι άγγελοι τις κοσμούνε,
ο Ματθαίος, ο Μάρκος, ο Λουκάς και ο Ιωάννης.

Το σπίτι μου στέκεται με τον Ιησού Χριστό
περικυκλωμένο απ’τους Αγγέλους
και προστατευμένο απ’το κακό
που θα έβλαπτε εμένα ή τους δικούς μου.

Στο Όνομα του Πατρός και του Υιού και Του Αγίου Πνεύματος.

 //
My house has four corners
four holy angels adorns them
Matthew, Mark, Luke and John.

Neither wizards nor enthusiasts,
nor those who do evil
can harm me or mine.

My home has four corners,
four holy angels adorns  them,
Matthew, Mark, Luke and John.

My house is standing with Jesus Christ
encircled by the Angels
and protected from evil
that would hurt me or mine.

In the Name of the Father and the Son and the Holy Spirit.

Kommentera här: