Haha I have forgot // jag har glömt :)

I födelsedags present har jag fått en handväska :) valde ut den själv :) på nätet så klart! Den kom hem, såg att den är i lack glans?  Hmmm inte riktigt jag precis? Men beslöt att behålla den:) ja då skulle jag öppna den!! Hur Öppnar man den???  Tryckte på knapparna. Upp ner utåt??? Inget hände! Men detta Måste vara ett skämt!! Det är ett litet nyckelhål i låset! Men jag hittar ingen nyckel :) Hmmm blev sur och beslöt att skicka tillbaka den! Efter några dagar kommer ett par vänninor på kaffe. Visar dem väskan och säger att jag skall skicka tillbaka den. De undrar varför?? Den ena tjejen tar väskan Öppnar den och tittar i den??? Jag blev så överaskad :) sa till dem att jag skulle skicka tillbaka den för att det inte gick att öppna!!! Hahaha det enda jag hade gjort var att inte trycka knappen inåt :) sedan dess har jag använt min nya fina väska varje dag :) en Clarks står det på lilla etiketten som hänger på väskan :) ibland är jag lite dum iallafall! ! Hahaha 
 
The birthday present I have got a purse :) chose it myself :) online of course! It came home, saw it in lacquer shine? Hmmm, not really, my style ? But decided to keep it :) well then I would open it !! How do I open it ??? Pressing the buttons. Up down outwardly ??? Nothing happened! But this must be a joke !! There is a small keyhole in the lock! But I find no key :) Hmmm became angry and decided to send it back! After a few days, a few girlfriends came over for  coffee. Shows them the  bag and says that I should send it back. They wonder why ?? One girl takes the bag opens it and looks at it inside??? I was so suprised :) told them that I would send it back because I could not open it !!! Hahaha all I had done was not to press the button inward :) I have since then  used the nice new bag every day :) a Clarks it  says on the small label hanging on the  bag :) sometimes I'm a bit silly anyway! ! Hahaha
 
Clarks  the label says :)
 
 
Think we look alike Clarks and I
 
 
The mystery lock?  Hahahaaa 
 

Kommentera här: