vegetarian pretzels and sticks // vegetariska kringlor och pinnar

oh well :) here I go  again :) dough was too salty !!!! help! then it is only to make a double batch of dough ! ! not quite what I had in mind . get so tired ! ! I saw that I have sesame seeds and sunflower seeds at home :) threw in this also in the dough :) Woow what salty sticksen became the first plate hmmm !! tasting them now. Do I through ? Well well have to see what happens ? wheat flour , oil and seeds of war in the kitchen and a  phone at the ear, so I'm done and has managed once again to create chaos in the kitchen haha haha :) can not help it I am laughing :) lucky I'm a person that counts seconds in time! ! :) Just think what I have time  to :)
 
jaha :) då är jag igång igen :) degen blev för salt!!!! hjälp! då är det bara att göra dubbel sats av deg! ! inte riktigt det jag hade tänkt mig. blir så trött! ! jag såg att jag har sesamfrön och solros frön hemma :) slängde i detta också i degen :) Woow vad salta sticksen blev den första plåten hmmm !! smakar nu. Måste jag slänga dessa? ja ja får väll se vad som händer? efter vetemjöl, olja och frö krig i köket och an telefon vid örat så är jag klar och har lyckats återigen att skapa kaos i köket hahahaha :) kan inte annat en att skratta :) tur att jag är en människa som räknar sekunder i tid!! :) tänk vad man hinner! !
 
My pretzels and sticks 
 

Kommentarer:

1 eirini.blogg.se:

Eirini mmmmm goda koulourakia

Svar: Ja de är jätte goda :) kanske lite för salta :)hahahahahha
gia

Kommentera här: