Wooow barbecue or gnocchi; ) grillat eller gnocchi? ? Haaa how do you cook gnocchi? ?

Ooopps? ? Gnocchi? ? Hmm? Undra om jag kokat dem för länge? ? Eller kokar man inte gnocchi :) haha jag har inte läst eller googlat :) klabbigt blev det! Men min sallad är fin hehe.  Resten av familjen äter grillat:) lite skillnad på tallriken.  Men jag är lika glad för det :) Kan någon säga mig om man kokar eller steker gnocchi Hahaha Nu till den eländiga disken då! Oj imorgon skall jag till Stockholm! !  Ooopps ? ? Gnocchi ? ? Hmm ?
 
Wonder if I boiled them to long? ? Or dont we boil ma not gnocchi :) haha I have not read or googled:) sticky it came out ;) But my salad is fine hehe. The rest of the family eats barbecue :) little difference on the plate. But I am equally happy for it :) Can anyone tell me if you boil or fry the gnocchi Hahaha Now to the miserable dish then! Oops tomorrow I will go to Stockholm ! !
 
 
 

Kommentera här: