Apps that are rude in the cell phone :) // appar som är oförskämda i telefonen; )

förstår inte riktigt? ? Jag har ju en sådan app på telefonen om  min ni vet kvinnliga cykel :) cykeldagbok :) den frågar när perioden börjar hur riklig hur fattig den är !! Den sa till mig om när jag hade ägglossning :) på hur ont jag har så var appen rätt :) för en vecka sedan sa den till mig!! Nu kommer din period snart!  HALLÅÅÅÅ? ? DET HÄNDER INGET!  Om jag nu någon dag skulle råka att inte ha med skydd??? Jaaa då kommer den säkert :) Hahaha.  Då får det väll allt vara så då! ! Men vart skall jag skriva och klaga på att appen är oförskämd? ? Hmmm det måste jag klura på?? Och jag då? ? Aldrig nöjd! ! Fy skäms på mig!! När jag får den för tätt? ? Ja då klagar jag på det! ! Och nu? ? Klagar jag för att det är för länge emellan! ! Hahaha är jag lite grinig kanske? ? Nej! Det går jag aldrig med på :)
Nu måste jag ta disken :) ååå jag smälter ner massa ljus stumpar samtidigt :) i en stor skål som jag återvinner ljusblock i. Det är bra tycker jag :)

do not quite understand? ? I have such an app on the phone about my you know female cycle :) :) diary tjat asking when the period begins how rich how poor it is !! It told me when I was ovulating :) with the pain I had the app was right  :) a week ago it said to me !! Now, your having your period soon! HALLOOOO ? NOTHING IS HAPPENING! If I would forget to not having protection with me it will surtenly  come ?? Yeah that it will surely :) Hahaha. Then you get it  swell be so then! ! But where will I write and complain that the app is rude? ? Hmmm, I must think on that ?? And what about me? ? Never satisfied! ! Shame on me !! When I get it too tight? ? Yes then I complain about it! ! And now? ? I complain because it's a long time in between! ! Hahaha I'm a bit grumpy, perhaps? ? No! I never are :)
Now I have to take care of the dish :) oooh I'm melting down lot of candel stumps while I m in the kitchen :) in a large bowl that I recycle candel blocks in. That is good I think :)

A little crazy mood today phorheps:) 
 
 
 

Kommentera här: