Be the one you want to be Not the one they want to see // Να είστε αυτός που θέλετε να είστε Οχι αυτό που θέλουν οι αλλοι να δουν // Var den du vill vara inte vad de andra vill se

 
Ängel barn, den ena sonen säger ååå jag vill köpa en blomma till dig mamma jag älskar dig. (Haha ibland är det tvärtom)
men vad vill du ha?  Frågar han.
Den lille säger mamma! Jag vill köpa något till dig, samma fråga kom från han! ! :) men ⚱ vill du ha? 
:) mitt svar är ERAN GLÄDJE ♡♡
Ärligt! Det är vad jag önskar i mitt liv. De jag älskar och deras glädje :)

Sköt om er alla jag önskar kärlek och glädje
//
Άγγελοι παιδιά, ένας από τους γιους λέει, ooo Θέλω να αγοράσω ένα λουλούδι για σένα μαμά σ 'αγαπώ. (Χαχα μερικές φορές είναι τέλειος το αντίθετο)
Αλλά τι θέλεις; με ρωτάει
Το μικρό λέει μαμά! Θέλω να αγοράσω κάτι για σενα, το ίδιο ερώτημα ήρθε από αυτόν! ! :) ομως τι θέλεις;
:) η απάντησή μου είναι, την  χαρά σας♡♡ 
Αλήθεια! Αυτό θέλω στη ζωή μου. Αυτους που αγαπώ και τη χαρά τους :)

Φροντίστε για τον εαυτό σας, εύχομαι για αγάπη και χαρά σε ολους
//
Angel child, one of rhe sons says, ooo I want to buy a flower for you mom i love you. (Haha sometimes it's the other way around)
But what do you want? He asked.
The little one says mom! I want to buy something for you, the same question came from him! ! :) but what do you want?
:) my answer is YOUR JOY ♡♡
Honestly! That's what I want in my life. Those I Love and Their Joy :)

Take care of all I wish for love and joy
 

Kommentera här: